|
Умови роботи
Організація навчального процесу в ДПТНЗ «ОПЛТД»
1. Закріпити навчальні групи за кабінетами:
- КС 18-63 – 502 каб.;
- ПМ 18-66 – 402 каб.;
- ОКНОС 18-67 – 505 каб.;
- ОКНФС 18-68 – 503 каб.;
- КС 20-71 – 504 каб.;
- ОКНФС 20-75 – 501 каб.;
- ПМ 20-76 – 401 каб.;
- КВ 20-72 – 406 каб.;
- П 20-74 – 106 каб.;
- Ф 20-70 – 306 каб.;
- Ш 20-73 – 606 каб.
2. Визначити час обідньої перерви:
- Під час теоретичного навчання – з 12.15 до 12.45;
- Під час виробничого навчання – 3 11.30 до 12.00.
3. Провітрювання навчальних приміщень проводити після кожного уроку (не менше 10 хвилин).
4. Розробити порядок щодо процедури (обов’язкових дій) учасників освітнього процесу для організації роботи окремих груп за дистанційними технологіями в період самоізоляції у разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби в одного зі здобувачів освіти.
5. Для розвантаження щільного потоку здобувачів освіти при пересуванні закладом освіти, рух здійснювати згідно з маршрутом руху «Плану евакуації при надзвичайних ситуаціях і випадках» центральними та пожежними сходами.
6. Скласти графік, за яким відбуватиметься допуск здобувачів освіти до закладу, для запобігання скупчення учасників освітнього процесу.
7. В залежності від вимог робочих навчальних планів встановити графік проведення днів дистанційного навчання:
- КС 18-63 – понеділок;
- КС 20-71 – п’ятниця;
- ПМ 18-66 – вівторок;
- ОКНФС 18-68 – середа;
- ОКНОС 18-67 - п’ятниця;
- ОКНФС 20-75 – середа;
- ПМ 20-76 – понеділок;
- КВ 20-72 – понеділок;
- П 20-74 – вівторок;
- Ф 20-70 – четвер;
- Ш 20-73 – середа.
8. ДРЕЄРМАН С.З., медичній сестрі, провести позаплановий інструктаж Про дотримання протиепідемічних заходів у ДПТНЗ «ОПЛТД» для всіх працівників ліцею та учнів ліцею.
9. Педагогічні працівники повинні прийти за 15 хвилин до навчального
закладу, пройти скринінг, відкрити та провітрити приміщення.
10. Класним керівникам та майстрам в/н зобов’язати учнів регулярно мити руки та дотримуватись правил особистої гігієни, мати антисептик для рук, питну воду, 2-і багаторазові маски, 2-а кульки для масок і гігієнічні серветки, на кожній перерві проводити опитування за їх самопочуття.
11. Усім працівникам пересуватись коридором з дистанцією 1,5 м тільки в масках та здійснювати контроль за учнями щодо масок та дистанції.
12. Кожні 3 (три) години, на великій перерві, майстрам в/н контролювати учнів щодо заміни масок та оброблення рук дезінфікуючими засобами.
13. Класним керівникам та майстрам в/н подавати інформацію щодо
здоров’я учнів, які знаходяться в центрі, кількість відсутніх та причина їх відсутності перед кожним уроком.
14. Класний керівник визначає чередування учнів щодо дистанційної
форми навчання.
15. ДРЕЄРМАН С.З., медичній сестрі, посилити режим поточної
дезінфекції в приміщенні ліцею; організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.
16. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла
понад 37,2 °C або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. При появі підвищеної температури тіла понад 37,2 °C або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
17. Педагогічний склад закладу освіти перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.
18. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти одягають маску, тимчасово повинні бути ізольовані в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.
Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь. 19. Вхід до приміщень ліцею дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями ліцею використання захисних масок є обов’язковим.
|
Пошук Наші оголошення відвідувачів Останні новини 09 березня
08 березня
05 березня
Наші друзі Статті 26 лютого
04 грудня
26 листопада
|