Звідки Ви дізналися про наш учбовий заклад?
Інтернет
Газети, журнали, довідники
Телебачення, радіо
Знайомі, друзі
 
 
Наша кнопка
Теги

Структура методичної роботи

Впровадження хмарних технологій в навчально-виробничий процес Одеського професійного ліцею технологій та дизайну Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

В 2014 – 2015 навчальному році Одеський професійний ліцей технологій та дизайну Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» розпочав роботу над впровадженням хмарних технологій в навчально-виробничий процес. В навчальному закладі створена хмара, яка відрізняється від великої кількості аналогів тим, що адміністрування хмарної структури зведено до мінімуму – не потребує встановлення жодного програмного забезпечення на персональні, планшетні комп’ютери, смартфони тощо учнів та педагогічних працівників ліцею. Створення хмари є безкоштовним та дозволяє використовувати інтерактивний простір обсягом 100 Гбайт необмежений період часу. Інтрефейс хмари є інтуїтивно зрозумілим, що дозволить впровадити хмарні технології в навчальний процес ліцею в найкоротші строки, не витрачаючи час на період навчання учнів та педагогічних працівників. В простір хмари вживлене програмне забезпечення, що дозволяє переглядати, редагувати та створювати необхідні файли та документи навіть без наявності програмного забезпечення на віддалених комп’ютерах учнів.

Структура хмари відображає професії, предмети згідно робочих навчальних планів, теми програми, теми уроків. Теми уроків містять необхідний навчальний матеріал, який обов'язково має лист «Завдання», навчальну презентацію,  додаткові відео і аудіо матеріали та комплекс по контролю знань учнів. Комплекс по контролю знань учнів розроблений відповідно до існуючого безкоштовного програмного забезпечення для створення тестових завдань, який по закінченню тестування формує підсумковий звіт з  інформацією про учня, групу, час початку та закінчення тестування, отриманий бал, повний перелік вірних та хибних відповідей. Отриманий результат – підсумковий звіт -  учень надсилає у встановлений строк викладачу. В ліцеї проводиться робота щодо наповнення хмари згідно встановленої структури.   

За допомогою хмари навчальний заклад планує:

-   організувати віддалену роботу як учнів, так і викладачів – «навчання  навпаки»: учень вдома знайомиться із теоретичною частиною: дивиться запропоновані викладачем відео, інтерактивні презентації, а потім приходить на заняття, щоб застосувати отримані знання на уроці;

-    cтворити он–лайн майданчик для обміну досвідом і знаннями;

-    розвивати і зберігати базу знань навчального закладу;

-    управляти розвитком обдарованих учнів та допомагати відстаючим учням;

-  проводити дистанційне навчання для учнів, які з поважних причин не відвідують навчальний заклад.

Хмарні технології, які впроваджуються в навчально – виробничий ппарат Одеського професійного ліцею технологій та дизайну, принесуть з собою ряд переваг в освітньому процесі:

- Технічні: мінімальні вимоги до ппаратного забезпечення (обов'язковою умовою є лише наявність доступу до мережі Інтернет);

- Технологічні: більшість хмарних послуг високого рівня або досить прості у використанні, або вимагають мінімальної підтримки;

- Дидактичні: широкий спектр онлайн-інструментів і послуг, які забезпечують безпечне з'єднання та можливості співпраці педагогів та учнів.

 

Структура хмари ліцею

Вибравши необхідний предмет, абонент хмари переходить на сторінку вибору теми.

І далі вже безпосередньо до необхідних навчальних матеріалів,

які обов'язково містять лист «Завдання»,

навчальну презентацію,

а також додаткові відео та аудіо матеріали.

 

Пошук
Наші оголошення
 лічильник відвідуючих

  відвідувачів

Останні новини
Наші друзі
Центр

Статті
25 травня
27 березня
31 жовтня